2014. február 9., vasárnap

26. rész (II. fejezet)

*Niall szemszöge*
-Jaj édesem!-jajdult fel Bella.-Hát én látom, hogy bejön neked-mondta tovább.-Úgyhogy menj és aludj vele. A másik 3 fiúnak még mutasd meg a szobát, azután tied az este-kacsintott egyet és egy óvszert(?!) nyomott a kezembe! Nem kicsit lepődtem meg. Paprika piros fejjel mentem ki a szobából és a nappaliba vettem az irányt, mivel ott volt a többi fiú és Nicol is. Egy kicsit vártam, hogy alábbhagyjon a vörösségem és mosolyogva bementem a beszélgető társasághoz.
-Gyertek fiúk megmutatom hol fogtok aludni-intettem és és a három fiú követett. Megmutattam nekik a vendégszobát.-Nos, itt fogtok aludni, ketten a franciaágyon és valaki az egyszemélyes ágyon-mutogattam.
-Várj és te, meg Harry hol alszotok?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Liam.
-Öhm-vakartam meg a fejem.-Harry valószínűleg Bellsel fog aludni, nos én meg hát lehet, hogy Nicollal.
-Jó csaj!-kacsintott Zayn és nem visszafogott csípőmozgást mutatott be nekünk. Innen is paprikavörös fejjel távoztam. Szépen komótosan indultam le Nic-hez, hogy beadagoljam neki, hogy vele fogok aludni.
-Na mi van Niall? Erős paprikát etetnek veled?-röhögött ki Nicol, ahogy beléptem a szobába. Ezzel a szép piros fejemre utalt.
-Nem, nem ettem erős paprikát-nevettem fel.-Csak néha borzalmasan perverzek a srácok-telepedtem le mellé a kanapéra.-Na és, hogy tetszik itt?-kérdeztem gyorsan témát váltva. Még várok egy kicsit, szerintem.
-Jó, nagyon jó-mosolygott és olyan édesen festett a TV fényében.-Olyan, mintha a második otthonom lenne.
-Nekem is olyan és olyan is volt. Mindig amikor veszekedés volt otthon ideszaladtam és itt aludtam-kezdtem el nosztalgiázni.
-Ó, ez aranyos-fordult teljesen felém.-Figyelj mi van Harryékkel nem tudod?-kérdezte izgatottan.
-Eléggé kipirult volt az arcuk, amikor bementem-kezdtem el vigyorogni és esküszöm egy pletykáló csajnak éreztem magamat.-Szerintem történt valami köztük-mosolyogtam sunyin.
-Remélem, hogy összejönnek. Annyira helyesek lennének együtt-vigyorgott Nic is. Olyan jó volt boldognak látni.
-Én azért féltem Bellát. Tudjuk jól, hogy milyen Harry...
-De most ezt tényleg komolyan gondolja-vágott a szavamba.-Látom rajta. Mindent megtenne azért a lányért.
-Én mondjuk még attól is félek, hogy elfognak minket hanyagolni.
-Hát az meglehet, de akkor mi itt leszünk egymásnak-lökte meg a vállamat.
-Itt-suttogtam.-Öhm izé figyelj az van, hogy huh-kezdtem el magamat legyezgetni, mert egy perc alatt leizzadtam.
-Csak nyögd ki Niall-bátorított.
-Veled kell aludnom-mondtam ki gyorsan. Láttam valamit átsuhanni a szemében, de nem tudtam hova tenni. Eltátotta a száját.
-De.. de mégis miért?-dadogta.
-Mert Bell Hazzal akar aludni-kerestem egy jó indokot és ennyire futotta.
-Ohó, így már értem. Hát jó, akkor menjünk aludni, mert nektek holnaptól hosszú napjaitok lesznek-állt fel és megindult az emeletre. Rosszabbra számítottam, de örülök neki, hogy nem akadt ki annyira. Gyorsan követtem és bementünk-ami most már Nicol tulajdona-a szobába.-Ööö légyszi kimennél addig, amíg átöltözök.
-Eszem ágában sincs-szaladt ki a számon.
-Parancsolsz?-felment pár oktávval a hangja.
-Jól hallottad, nem fogok kimenni-vigyorogtam. Lehet, hogy valami rám tapadt Harryból, igazából nem tudom.
-És mért nem mész ki? Átmentél Harrybe, vagy mi?-kérdezte értetlenül.
-Lehet-vigyorogtam.-Na nem lesz semmi, bikinibe már úgyis láttalak. Ennyire szégyenlős vagy?
-Nem vagyok szégyenlős-mondta sértődötten és ledobta a pólóját. Hűű, micsoda idomok! Szerintem még a számat is eltátottam.-Tetszik amit látsz?-kérdezte mosolyogva, felhúzott szemöldökkel.
-Nem rossz-nyaltam meg a szám szélét. Te jó ég! Mi az Isten történt velem?!
-Akkor jó-kacsintott kacéran. Letolta a nadrágját is és kivett a szekrényből egy nagyobb pólót és átbújtatta a fején. A póló a combja közepéig ért. Csodásan látszottak szexi combjai.-Na mi van? Te félénk vagy?-rántott vissza a valóságba csilingelő hangja.
-Úgy nézek ki?-dobtam le én is a felsőmet. Ő is eltátotta egy pillanatra a száját, de jól titkolta, hogy tetszik neki a látvány. A nadrágomat is letoltam, majd bebújtam az ágyba.-Na jössz? Vagy esetleg állva akarsz aludni, mint egy ló?-kérdeztem kihívóan.
-Nagyon vicces vagy-fintorgott rám, de még így is édesen festett. Fogta magát és rám ugrott. Nevetve tartottam meg, mivel majdnem eldőlt.
-Legalább normálisan eshetnél-gúnyolódtam vigyorogva. Ő csak karon legyintett és nevetve lemászott rólam. Az ágy másik végére mászott és elhelyezkedett és lehunyta a szemeit, jelezve, hogy ő már aludni fog. Mikor légzése egyenletessé vált, közelebb kúsztam hozzá és suttogtam neki.
-Jó éjt szerelmem!-ezután már én is elhelyezkedtem és átadtam magam a csendes nyugalomnak... Reggel nagy csörömpölésre keltem.-Mi a...?-nyitottam ki a szememet.

Sziasztok ez egy eléggé rövid részecske lett, de megmondom őszintén nem sok szabadidőm van, de igyekszem pótolni a lemaradásomat. Azért hagyjatok magatok után egy kicsike nyomot;)
Ha kapok két komit igyekszem hozni a kövi részt!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése