2013. december 28., szombat

17. rész

*Bella szemszöge*
Nicol elég érdekesen beszélt Harryvel. Nem értem, de majd biztos holnapra kialudja.
-Hát ez meg mi volt?-kérdezte értetlen fejjel Harry.
-Nem tudom-tártam szét a karomat.-Amúgy igazad van, nem hozzávaló fiú.
-Csak féltem-mondta bűnbánóan.
-Majd belátja-mondtam biztatóan. Ő csak bólintott. Úgy gondoltam, hogy ez a beszélgetés ennyi volt, így elindultam felfelé, de Harry utánam szólt.
-Hé, Bels!-szólított becenevemen, amit annyira szeretek hallani az Ő mély hangjával.
-Mondd Hazz!-mondom én is az Ő becenevét.
-Csak szólni szerettem volna, hogy csináltam neked megint sonkás szenyót-mondta kedvesen.
-Komolyan?-kérdeztem és a gyomrom egyből megremegett! Nekem csinált vacsorát.
-Komolyan-mosolygott.-Itt is van. Parancsolj-tett elém két nagy sonkás szendót. Ekkor hangosan megkordult a gyomrom. Pedig eddig nem is éreztem, hogy éhes lennék.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá és el is kezdtem elpusztítani a vacsimat. Megmelengette a szívemet, hogy csinált nekem vacsorát.-Köszönöm szépen, nagyon finom volt-mostam el a tányért.
-Egészségedre!-mosolygott.-Figyelj, nincs kedved megnézni egy filmet?-ajálnlotta fel a késő esti programot.
-Háát holnap nem dolgozunk, úgyhogy nem kell izgulnom, hogy holdkóros leszek. Jó nézzünk meg egy filmet-mondtam.
-Mit szeretnél nézni?-kérdezte és elindultunk az emeletre.
-Fogalmam sincs-tártam szét a kezemet tanácstalanul.
-Horror?-kérdezte már a szobájába és a DVD-k között kotorászott.
-Neee-vágtam rá.-Nézzük mondjuk az Igazából szerelmet-vetettem fel, mert megláttam a polcon. Ez az egyik kedvencem.
-Jó legyen-ment bele. Csodálkoztam, így szóltam is, hogy:
-Mért nem veszekszel velem? Ez egy csajos film. Vagy ennyire fáradt vagy, mert akkor nem fárasztalak még inkább.
-Nem, ilyenről szó sincs. Ez az egyik kedvencem. Ciki meg minden, de ez van. A Titanicot is szeretem. Tudom kicsit gáz vagyok-nevetett fel.
-Dehogy vagy gáz!-mondtam.-Csak szimplán lányosabb vagy-nevettem fel. Erre ő az ágyra lökött és felém kerekedve kezdett el csikizni. Halkan sikongattam, nehogy felverjük a ház többi lakóját. Végül már csak felém kerekedve vigyorgott le rám.
-Na most mondd azt, hogy lányos vagyok-vigyorgott továbbra is.
-Akkor is ez lányosabb-nevettem tovább és akkor még nem jutott el a tudatomig, hogy milyen pózban is vagyunk. Aztán szépen lassan leesett.-Harry leszállnál rólam?-kérdeztem remegő hangon. Ő nem szállt le rólam.-Harry így nem nézek veled filmet-mondtam fenyegető hangsúllyal.
-Akkor ne filmezzünk-rántotta meg egyszerűen a vállát.-Akkor aludj velem-kérte úgy, mintha csak egy szeretethiányos kisgyerek kért volna.
-Mért aludnék veled?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Engem senki sem szeret-biggyesztette le látványosan az ajkait.
-Dehogynem szeret! Ott van Nicol, a fiúk, na meg én is itt vagyok-mondtam neki bátorító hangsúllyal.
-A fiúkkal nem jó aludni, Nicollal összevesztem, csak te maradsz-mondta mindent tudóan.
-Ez akkor sem jó ötlet-mondtam.
-Akkor te nem szeretsz engem-mondta szomorúan.
-Harry-sóhajtottam.-Jó oké, de akkor megyek a pizsimért-mentem bele, mert tényleg úgy festett, mint akinek nagy szeretetre van most szüksége.
-Dehogy is!-kiáltott fel.-Majd alszol a pólómban.
-Minden csajnál így próbálkozol be?-kérdeztem kicsit megbántottan.
-Ilyenről szó sincs. Egy kibaszott csaj sem hordta még a ruháimat, még nagyon Nicol se-ismerte be.
-De akkor én mért vehetem fel?-értetlenkedtem.
-Mert te más vagy-suttogta.
-Hogy más?-kérdezősködtem tovább.
-Majd ezt holnap megbeszéljük, oké? Most aludjunk-és végre lemászott felőlem. Gyorsan keresett nekem egy pólót, amit kicsit szégyenlősen de átvettem előtte, igaz melltartó így is volt rajtam, azt utána ügyeskedtem ki a póló alól. Végül bebújtam a jó puha ágyikóba, aminek isteni Harry illata volt. Harry is bebújt és közel csúszott hozzám, így érezhettem, hogy csak egy boxer takarja isteni testét.
-Jó éjt, gyönyörű-suttogta és adott egy puszit az arcom. Végül úgy aludtam el, hogy Harry hátulról átkarolt.

U.i.:kövi részt 1 komi után hozom...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam csak rá a blogodra és valami meg fogott benne, el kezdtem olvasni és teljesen magával ragadott. Tetszik, hogy Bells ilyen volt Harryvel, de most már remélem minden rendben lesz köztük. Nagyon jókat kuncogtam a Bella vs. Tayloros részen.
    Remélem Nicole és Niall is hamarosan közelebb kerülnek egymáshoz.
    Egy pár megjegyzést is szeretnék mondani, amit észre vettem. Felhívom a figyelmeset, hogy nem sértés, hanem tanács, hogy jobb legyen a blogod !
    Először is a helyesírásodban egyetlen egy hibát találtam ami nagyon idegesít az a szó nem más, mint a " Télleg " ezt nem így írjuk helyesen hanem " Tényleg ". Baromira zavaró, hogy minden részben így van fel tüntetve / írva. Szerintem nem kellett volna ki nagyítanod az eddigi részeket, mert pár hosszabb szó, így el tolódott.
    Szerintem állíts be egy jó betűtípust és nem lesz semmi gond vele, plusz figyelj arra a szóra is !
    Szerintem lehetnének a részek hosszabbak és a szereplők jobban ki fejezhetnék a gondolataikat, mond el mit gondolnak. Egy kicsit gyorsan történnek az események, már mint séta ott, majd munka, igen közben ez meg említed, de jó lenne jobban el veszni a gondolatokban. Nagyon remélem, hogy a négy főszereplő hamarosan közelebb kerülnek egymáshoz. Szerintem majd a fiúk szemszögéből is lehetne egy pár rész, hogy mik is a gondolataik.
    A blogod kinézetében nagyon tetszik a háttér, de lehetne más a sablon, mert ez nagyon nem áll jól, ezzel együtt meg kellene akkor változtatni a hátteret is, persze azt nem muszáj.
    Egy fejlécet is be szereznék a főszereplőkel, hisz mindenki jobban marad egy blogon, ha van fejléc. Kell valami ami tükrözi a történetet és erre az első jó megoldás a fejléc. Szerintem lehetnének még rendezett képeid is az oldal modulban, illetve tehetnél be egy chatet és rendszeres olvasó modult is.
    A cím alatt levő szöveget inkább az oldal modulba tenném fentre, ' Rövid történet ' címmel. Át fogalmazni sem ártana egy kicsit.
    Blog cseréket is kérhetnél más blogoktól, hogy többen látogassák az oldaladat.
    Még egyszer el szeretném mondani, hogy ezek csak az ÉN SAJÁT ÉSZRE VÉTELEM ÉS VÉLEMÉNYEM, NEM AKARLAK EZZEL MEGBÁNTANI, CSUPÁN SEGÍTENI !!!!!

    U . I .: 1; Nagyon szeretném minél hamarabb olvasni az új részt
    2; Ha esetleg meg fontoltad amiket írtam annak nagyon örülnék, még egy kis segítség!
    Ha esetleg szeretnél design változtatni akkor a barátnőimmel van egy blogunk nézz be és mi segítünk neked. Kérj tőlünk tanácsot bátran, bármivel kapcsolatban. ( persze itt a blogra gondolok )
    Link .: http://kritikatolunkneked.blogspot.hu/

    Üdv, Réka S. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Hú jó hosszú komit írtál:) köszönöm a jót, a rosszat vagyis inkább nem is rossz hanem építő kritika. Nem veszem sértésnek, arra az egy szócskára pedig rájöttem :) de azért kösz, hogy szóltál. Igazából a blog kinézte engem is zavar, de nem tudom, hogy alakíthatnék rajta. A fejlécen is gondolkodtam és mostmár biztos, hogy csináltatni fogok egyet. A részek hosszúságáról annyit mondanék, hogy siettem vele mindig mert nem sok időm van mostanság. Mostmár igyekezni fogok, mert én se vagyok megelégedve magammal. Köszi mégegyszer, hogy megírtad a véleményedet:)

      Törlés