2013. augusztus 13., kedd

1. rész

Sziasztok! Itt a rész ahogy ígértem. Köszönöm szépen a két kommentet, nagyon jól esett. <3 Pusziii



Bella:

-Kislányom, kelj fel itt van Niall!-erre a mondatra kipantant a szemem.
-Egy pillanat-mondtam és már a fürdőbe is voltam. Gyors zuhany után fogat mostam, majd megfésülködtem. Ezután a ruhaválasztás jött... Ez nehezebb lesz. Két összeállítás közt vaciláltam, mikor egy cuki hang szólalt meg a hátam mögül.
-Én a kéket választanám-mondta Nialler.

-Köszönöm a segítséget. Most viszont kifelé!!!-üvöltöttem nevetve. Röhögve fáradt ki. Így hát felhúztam egy világoskék halálfejmintás rövidujjút, amire egy sötétkék pulóvert húztam, amin egy szív díszelgett, majd felvettem egy sima szürke csőgatyát. Ez után haláványkék simket vittem fel, nyakamba kék szívecskés nyakláncot tettem és a jobb csuklómra a kedvenc karkötőm került. Felhúztam a cipőmet, majd feltettem a sapimat és kész is lettem. A tatyómba gyorsan bedobtam a telómat, papírzsebit és egy kis pénzt. Gyorsan lementem a konyhába, ahol anyut és a falatozó Niallt találtam.
-Nem is köszöntöttelek rendesen-ugrottam rá és elkezdtem össze-vissza ölelgetni és puszilgatni.
-Én is örülök neked-tűrte a gyöntölésemet. Gyorsan megettem egy almát és már indultunk is. Mikor már London belvárosában kocsikáztunk a rádióba megszólalt a Live While We're Young című zenéjük. Én fullra feltekertem és üvölteni kezdtem. Tudni való rólam, hogy imádom a fiúk zenéit.
-Biztos, hogy szeretni fognak?-kérdeztem, mikor már egy gazdagabb környéken jártunk.
-Persze-vágta rá legjobb barátom.-És amúgy is Harrynek is most költözik ide a legjobb barátja aki LÁNY. Biztos vele is kifogsz jönni. Jó fej a csaj-mondta teljesen nyugodtan. Oké akkor ezek szerint én leszek az egyedüli, aki most először fogja élőbe látni a One Direction. Fantörpikus... Ezután még kb. 10 percig utaztunk, majd Niall egy hatalmas és gyönyörű ház előtt meg nem állt és vártuk, hogy az automata(!!!) kerítés kinyíljon. Ezután egy hatalmas garázsba állt be, ahol még 3 szuper kocsi volt és 1 üres hely, gondolom Harryé. Niall bevezetett a nappaliba. 3 filmező fiút találtunk. Teljesen belemerültek a filmbe, észre se vették, hogy megérkeztünk.
-Megjöttünk!-kurjantotta el magát barátom, mire a 3 fiú ordítva ugrottak fel. Nem csodálom, hisz horrort néztek.:D-Fiúk had mutassam be a legjobb barátomat Bellát-ügyet sem vetett a nem túl kedves pillantásokra, engem viszont kicsit zavart. Ahogy rám néztek viszont semmi gyűlöletet nem láttam a szemükbe.
-Sziasztok!-inettem.

-Helo!-mondták barátságosan.
-Had mutatkozzak be kedves kegyednek, Louis William Tomlison-csókolt kezet(!!!) Loui.
-Semmi szükség bemutatkozásra, tudom kik vagytok-húztam el a kissé nyálas kezemet...
-Jaa-esett le nekik, hogy Nialltől valószínűleg hallottam róluk, ha nem a tévéből.
-Hazzék mikor jönnek?-terelte Niall a témát.
-Este fele-mondta Zayn. Ezután Liam felkísért a szobámba.
-Ez hatalmas!-tátottam el a számat.
-Ezek szerint tetszik-mosolygott.-Jó tanácsok: ha nem akarsz szívrohamot kapni, akkor fürdéskor zárd magadra az ajtót és ma este a szoba ajtódat is tanácsos bezárni.
-Szeretném tudni?-tettem fel félve a kérdést.

-Szerintem nem-húzta el nevetve a száját, majd kiment. Elkezdtem kipakolni. Észre se vettem, hogy már beesteledett. Liam 6 körül hozott fel nekem kaját, a kedvencemet. Miután megettem lementem a konyhába, hogy elmossam a tányéromat. Miután ez megvolt, öntöttem magamnak egy pohár narancslevet és csatlakoztam a nappaliban lévő fiúkhoz. Zaynt már majdnem szarrá verte Lou, mikor nyitódott az ajtó és Harry és egy szőke hajú lány jött be. Hú vajon kifogunk jönni egymással? Mi van ha nem? Soha nem voltam túl jó barátkozásban. Ötlöttek fel bennem a kérdések és rá kellett jönnöm, hogy félek...

Nicol:


Dél körül ébredtem. Soha nem voltam korán kelő típus. Körbe néztem a szobámon, ami most szinte teljesen üres volt, hisz ma költözök Hazzékhoz! El sem hiszem! Mire ez eljutott az agyamig eltelhetett pár perc, így hát gyorsan mentem be a fürdőbe fogatmosni. Ezután felkaptam a tegnap már kikészített ruhámat, ami egy halvány citromsárga csőgatyából, egy hasonló színű rövidujjúból és egy rózsaszín pulóverből állt. Egész lányos színek, amik nálam nem igazán jellemzőek. Még felkaptam a rózsaszín csukámat és lementem a konyhába, ahol anya és Anne teázgatott.

-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva.
-Jó reggelt álomszuszék-adott puszit anya.
-Szia Nicol!-ölelt meg mosolyogva Anne.
-Ha te ma átjöttél, akkor Harrynek is itt kell lennie-engedtem el izgatottan a második ,,anyukámat".
-Csak elugrott a pékségbe. Nem tudom miért, de nagyon szerettek odajárni-mondta Anne.
-Akkor utána megyek-feltettem még egy napszemcsit (fő a stílusosság) és elindultam a pékség felé. Ahogy kinyitottam az ajtót egy csilingelő csengő jelezte, új vásárló jött.
-Szia Chris, Hazz?-kérdeztem az egyik eladó fiút.
-Nicol!-örült meg nekem.-Hátul van egy kicsit beállt segíteni. Be akarsze menni?-csak bólogattam, mint egy kiskutya. Itt minden ember olyan kedves. Így hát hátra is engedett Chris. Már tudom az ,,utat" hisz nyaranként én is itt dolgoztam. 
-Úgy hallottam új munkaerő érkezett-mentem be. Azonban ő nem figyelt. Nagyon bele volt merülve a kakaós csiga megformázásába.-Felhagytál az énekléssel?-kérdeztem, mire végre felemelte a buksiját.
-Picúr!-ragyogott fel a szeme Szeretem, ha így hív és találó is a név, mivel hozzá képest nagyon pici vagyok.:3 Odajött hozzám és megpörgetett.

****

-Steve bácsi, mi szerintem lassan megyünk!-mondta mikor a sokadik adag kakaós csigát tettük be sülni.
-Rendben gyerekek! Köszönöm a sok segítséget. Aztán máskor is gyertek-ölelt meg minket az idős bácsi.
-Mennyi az idő?-kérdeztem, mikor már haza felé tartottam.
-Fél öt-mondta. Jól elment ez a nap is, de imádunk a pékségben lenni! Ráadásul sok ,,új" sütit is megkellett kóstolnunk. Nyami!!!:3 Vacsi után a búcsúzkodás jött.
-Nagyon hiányozni fogsz kincsem!-mondta anya könnyes szemekkel.
-Anyu nem a világvégére költözök. Majd sokat skypolunk és beszélünk telefonon-adtam a lazát, de az én szememet is könnyek mardosták. Erősen megöleltem, de ő még annál is jobban magához húzott.
-Elmegy a második lányom a fiammal!-mondta Anne nevetve, arcán mégis kis sós cseppek folytak végig. Szorosan magához ölelt ő is.-Aztán vigyázzatok egymásra!-mutogatott ránk ,,fenyegetően".
-Anyu!-szólt rá Harry. Láthatóan zavarba volt.
-Kivel fogok így hülyéskedni?-ölelt meg Gemma.
-Ott van Eric-utaltam 16 éves öcsémre.
-Éppenséggel hormontúltengése van, úgyhogy kihagynám-nevetett.
-Aztán a szobámat békénhagyni-mentem oda az öcsémhez.
-Ugyan mi kéne nekem onnan? Csupa lányos dolgok-mondta felháborodva.
-Átfogalmazom. A hülye hormontúltengésbe szenvedp barátaidat tarsd távol a szobámtól!
-Jó-jó!-ölelt meg, ami kb. 2 másodpercig tartott Rekord!!!
-Hiányozni fogsz Pindúrka!-mondta Jeremy, a nevelőapám.
-Te is nekem!-öleltem meg. A drámai percek után elindultunk. Az út unalmasan telt. Harry említette, hogy Nialler LB-je is itt fog most nyaralni és szinte esedezett, hogy legyek kedves. Na azt várhatja... Nem kell az 5 fiún kívül más barát. Meg vagyok nélküle is. A nappaliba Zaynt éppen szarrá verte Lou Ps-ben a többiek meg nézték, az új csaj is... Ahh, én aztán nem fogok jó pofizni. Azt várhatja. Én ilyen vagyok és kész.

-Helo!-köszöntem, mire a játékot kikapcsolták és minden szem rám szegeződött. Kíváncsiak voltak, hogy viszonyulok az újonchoz... Remek...
-Szia Bella Smith-nyújtotta kedvesen a kezét a csaj.
-Nicol Balck!-mosolyogtam vissza. Mi van velem? De ez a lány olyan kedves! Na jó kap EGY esélyt. Majd kiderül...

U.i.:bocsi a hibákért ha vannak...
U.i.2:örülnék 1-2 kominak is:)

4 megjegyzés:

  1. Hihi :) Cool lett :DD Kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. kösziii <3 roli hang 4ever majd péntek körül teszem fel szerintem:DD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett :) eddig tetszik a story.siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj nagyin szépen köszönöm*-* hát péntekre tervezem:)

      Törlés