2013. augusztus 21., szerda

3. rész

Sziasztok! Itt van a rész. Kérdezni szeretnék valamit. Az úgy nektek jó lenne, ha részenként felváltva lenne szemszögváltás. Vagyis most Nicol szemszöge, majd Bella szemszöge a következő résznél. Írjátok meg komiba nyugodtan.:) Na jó nem pofázok. Jó olvasást! Puszii

Nicol:
Szerintem jó lesz, hogy lesz még egy lány a háznál... Vagy nem? Nem tudom... Össze vagyok zavarodva. Egyrészt örülök, hogy nem leszek egyedül, ha a fiúk elmennek. Másrészt viszont félek, hogy rám már nem is fognak figyelni. Azt nem szeretném. Megráztam a fejem és a figyelmemet inkább a laptopomnak szenteltem, hogy találjak valami munkát. Egy idő után úgy voltam, hogy ez az utolsó.
Kiszolgáló lányokat felveszünk!
A nem rég nyílt Starbucks nevű kávézóba keresünk több felszolgáló lányt. Végzettség nem szükséges. Ha tetszik az állás és szívesen jelenkeznél írj egy e-mailt és behívunk próba napra. Az e-mail címem: CarlAdams@gmail.com.
Hmm, ez nagyon jól hangzik és több lányt is felvesznek. Megyek megkérdezem Bellát-gondoltam magamba. Így hát be is kopogtam hozzá.
-Szabad!-mondta nevetve, így benyitottam. Éppen Niall akarta halálra csikizni.
-Szóval az van, hogy találtam kettőnknek állást!-mondtam überboldogan.
-És hol? Vagy mennyit fizet? És mondj el mindent!-lelkesedett be ő is.
-Hát tudod nem rég nyílt innen kb. 5 percre egy Starbucks és oda keresnek kiszolgáló lányokat. Végzettség nem kell. És ha írok neki e-mailt behív minket próba napra.
-Akkor mire vársz még?-kérdezte izgatottan.
-Csak gondoltam megkérdezem, hogy benne vagy e-mondtam mosolyogva.
-Ha gondolod átjöhetsz megnézni. Meg úgy látom kellene egy kis segítség Niall ellen-a második mondatot csak suttogtam.
-Persze, hogy átmegyek-vágta rá.
-Oks-így hát átmentünk hozzánk. Ő kb. 2 másodperc alatt végigfutotta a két sort így én el is kezdtem írni az e-mailt.

Feladó: NicoL95@gmail.com
Címzett: CarlAdams@gmail.com
Tárgy: Starbucks munka
Üzenet: Tisztelt Uram! A Starbucksban lévő munkák után érdeklődnék, hogy még betölthetők e, mert barátnőmmel szívesen jelentkeznénk. Végzettségünk nincs, de jó természetű emberek vagyunk és közel is lakunk a kávézóhoz. Válaszát előre is köszönöm!

El is küldtem. Igaz a levelet Bella fogalmazta. Szinte rögtön jött is a válasz.

Feladó: CarlAdams@gmai.com
Címzett: NicoL95@gmail.com
Tárgy: Válasz
Üzenet: Kedves Hölgyem/im! Köszönöm e-mailjukat. Az állás még mindig betölthető. Remekül hangzik! Pont még két lányra lenne szükségem. Az nem baj, ha nincs végzettségük. Az pedig nagyon jó, hogy közel laknak a kávézóhoz! Esetleg, ha holnap reggel 8 óra Önöknek megfelel a próba napot le is dolgozhatnák. Ha pedig megfelőek már utána lévő nap is kezdhetnének. Élőbe majd megbeszéljük a fizetést is.
Üdvözlettel, Carl Adams

-Ez szerintem jó lenne-néztem Bellre.
-Igazad van Nicol...
-Hívj csak Nic-nek-vágtam a szavába.
-Akkor igazad van Nic, szerintem holnap menjünk el a próba napra és majd meglátjuk.
-Jó akkor válaszolok is.

Feladó: NicoL98@gmail.com
Címzett: CarlAdams@gmail.com
Tárgy: -
Üzenet: Remek! Nekünk tökéletes. Akkor holnap 8-kor ott leszünk. Remélem megfelelőlek leszünk.
Üdvözlettel, Nicol Black

Ezután már nem vártam meg a választ, kinyomtam a gépet. 
-Na jó csajszi, szerintem menjünk szunyálni, mert holnap nagy nap lesz. Mikor kelsz?-kérdeztem.
-Szerintem 7 körül-mondta.
-Akkor majd negyed nyolckor felköltessz? Az ébresztőre nem igazán szoktam felkelni.
-Rendben. Majd felrázlak-nevetett fel.-Jó éjt!-ment ki a szobából.
Ezután gyorsan lezuhanyoztam. Kifésültem a hajamat és aludni mentem. Vajon sikerülni fog a próbanapunk? Ha igen milyenek lesznek majd a vevők? Ha nem, hol találunk máshol ennyire közel lévő munkát? Majd lesz ami lesz.

U.i.: ha összejön a 2 komi vasárnap megpróbálok részt hozni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése