2013. augusztus 12., hétfő

Bemutatkozások

Sziasztok!:) Itt a két főszereplőnk mutatkozik be. Remélem elnyeri tetszéseteket. Ha igen hagyjatok magatok után egy kis nyomot:).


Sziasztok! A nevem Bella Smith, 18 éves vagyok. Mullingarben-ben születtem és a mai napig itt élek a családommal. A suliba soha nem tartoztam a menők közé, de nem is akartam. Két igaz barátra tettem szert a hosszú évek során: Beca és Niall. Mivel velem barátkoztak, ők is csúfolva lettek, de őket ez nem érdekelte, kiálltak értem, amiért mindig is csodáltam őket. Persze mikor Niall a brit x-factor 3. helyezését érte el egy fiú bandával, változott a kocka. Mindenki nekünk nyalt, de mi tettünk erre. Nem érdekelt minket. Így lett a kis 5 éves ír srácból a világ egyik legnépszerűbb bandájának tagja. Szerencsére mindig keres időt, hogy hazalátoggasson, amit persze sosem vetünk meg. Ezért is megyek Londonba, hogy meglátogassam és megismerjem a másik 4 srácot akikkel megváltozott az élete...

Hali! Nicol Black vagyok 18 éves. Holmes Chapelben nőttem fel egy idióta társaságában. Bár ha bele gondolok, az az idióta az egyetlen barátom. Az iskolába nem voltam valami népszerű se a diákok, se a tanárok körében. Talán a trágár stílusom miatt? Meglehet, de nem érdekel, ilyen vagyok és kész. Miután egyetlen barátom az x-factor által befutott, magamra maradtam... Ha csak nem vesszük társaságnak a Harry által kapott kis cicát. Sokáig depressziós voltam és vagdostam magam. Persze amint ez Hazz  fülébe jutott, rögtön kocsiba pattant és eljött csak azért, hogy leszidjon. Ezért is kell hozzájuk költöznöm, hogy állítása szerint ,,szemmel tarthasson". Majd meglátjuk mi sül ki belőle...


4 megjegyzés: