2014. május 28., szerda

33.rész (II. fejezet)

Sziasztok! Hát úr Isten! Komolyan mondom megkönnyeztem azt, ami ma fogadott a blogon.:') 3+ feliratkozó-el sem hiszem-, 1 komi, 6 pipa (3 jó, 3 kövit), 2600+ oldalmegjelenítés. Most itt bőgök, mint egy hülye, mert annyira jól esik ez az egész.*-* Így hát-mivel megírtam már- hoztam is a részt. Próbálkoztam egy picit hosszabbra írni és nagyon remélem ez a rész is tetszeni fog. Jó olvasást! Puszillak titeket!<3 Love you all!!
*Bella szemszöge*
Boldogan jöttek oda hozzánk. Niall egy-egy öleléssel köszöntötte a nem rég érkezett lányokat, míg Nicol végig kezet rázva bemutatkozott. A szőkeség is adott egy aláírást Clarissának. Ezután a lány elment.
-Na mizu?-pattant mellém Nicol.
-Úr Isten! Ne ijesztgess!-mondtam neki nevetve.-Amúgy meg, mi lenne?-kérdeztem és tetettem a hülyét.
-Hát tudood, te meg Harry. Kibékültetek, összejöttetek-sorolta a lehetőségeket.
-Amit elmondtál az mind igaz-mosolyogtam rá.
-Wííí-visított fel, mire mindenki ránk kapta a tekintetét.
-Csak örül, hogy kibékültem Hazz-zal-legyintettem. A fiúk csak megrántották a vállukat, de a 1D barátnők furán méregettek minket. Hát igen, nem vagyunk teljesen komplettek.-Szóval örülsz. Ez jó-mosolyogtam rá.
-Nagyon is-bólintott.
-Na és mi volt közted meg Niall között?-kezdtem el húzogatni a szemöldökömet.
-Semmi. Mi lett volna?-kérdezett vissza. 
-De miért nem? És azt sem értem, hogy ki tetszhetsz Niallnak-kezdtem el tanakodni.
-Senki nem tetszik neki-vágta rá.-A management mondta azt, hogy mondja ezt-tette hozzá gyorsan. Nekem itt valami bűzlik. Majd még visszatérek erre a témára.
-Értem. Ez azért kicsit gáz, hogy Harrynél nem örülnének, ha becsajozik, de Niallnál meg igen.
-Hát tudod, nem igazán volt komoly kapcsolata.
-Nekem se volt. Sőt, szerintem Harrynek se.
-Mit szólnátok, ha lemennénk a partra és így ruhástól ökörködnénk?-jött oda hozzánk Harry és hátulról átölelt.
-Nekem megfelel-mosolyogtam rá.
-Nekem is-mondta barátnőm.
-Oké, akkor menjünk-kezdett el húzni Harry. Furcsálottam, hogy így elhúzott a többiektől.
-Hova megyünk?
-Megyünk a többiekkel, csak beszélni akartam veled. Furák nekem Niallék. Nagyon is-csapott a közepébe.
-Akkor nem csak nekem tűnt fel-könnyebbültem meg.-De hogy deríthetnénk ki?
-Nekem van egy tervem. Szerintem be fog válni és még élvezni is fogja mindenki-bólintással jeleztem, hogy jó.-Na menjünk és érezzük jól magunk-nyomott puszit a fejem búbjára és a többiek után indultunk. Egy eldugottabb helyre mentünk, hogy senki se zargasson minket.

*Pár órával később*
Már elkezdett besötétedni, de rettentően jól éreztem magamat! Annyit röhögtem, hogy szerintem egy életre is elég lenne. Jobban megismertem a három lányt is. Elenorral is nagyon jól kijövök. Sophia nekem nem annyira szimpatikus, de majd biztos megleszünk egymással. Perrie-t pedig egyenesen imádom! Teljesen egy hullámhosszra kerültünk és szinte azonnal megértettük egymást. A délutánunk napozással és fürdőzéssel telt. Ruhában gázoltunk be a vízbe. A fiúk is nagyon élvezték, hogy egy kicsit kiszabadultak a minden napok pörgéséből. Amíg mi napozni szerettünk volna a 1D-s fiúk szövetkeztek és bedobáltak minket a vízbe. Minden fiú a barátnőjét kapta fel, így Niallnak ,,csak" Nicol maradt.
-Ne haragudj!-kapta fel az ölébe a lányt és rohanni kezdett a vízbe. A többiek-velünk az ölükbe-is Niall után eredtek.
-Na mi lesz haver dobd be-mondta Harry a szőkeségnek és engem simán elengedett. Arra viszont nem számított, hogy én-mint egy kis majom-a nyakába csimpaszkodtam és nem voltam hajlandó elengedni.-Engedj el!-mondta nevetve Harry.
-De nem akarok lemerülni. A víz csípi a szememet-nyávogtam.
-Jó, akkor óvatosan beleengedlek a vízbe-és tényleg óvatosan csinálta. Igaza úriember! Ahogy leért a lábam, hátat fordítottam Harrynek és kemény mellkasának dőltem. Nicolékat kezdtem el nézni. Barátnőm próbálta meggyőzni a ,,tartóját", hogy nem kötelessége elengednie, de Niall mintha meg se hallotta volna, beledobta a vízbe. A következő pillanatban Niall is eltűnt a szemem elől. Egy olyan fél perc múlva nevetve jöttek fel a víz tetejére. Itt is elkezdtek birkózni. Láthatóan jól szórakoztak.
-Ezek tuti, hogy összejöttek-jelentettem ki. Mindenki a saját párjával volt elfoglalva.
-Az biztos. Akarsz a nyakamba ülni?-kérdezte váratlanul szerelmem.
-Tuti, hogy nem bírsz el-mondtam és megfordultam, hogy a gyönyörű smaragd szemekbe nézhessek.
-Tuti, hogy elbírlak-vigyorodott el. A haja most vizesen tapadt a fejére. Egy ázott kutya látványát keltette. Komolyan mondom kész állatkertet lehetne belőlünk nyitni. Felnevettem a gondolatra.-Ne nevess ki, biztos vagyok benne, hogy elbírlak-bizonygatta édesen.
-Nem azon nevettem. De ha annyira akarod, akkor vegyél a nyakadba.
-Jó, egy pillanat-merült el és egy másodperc múlva felbukott, velem a nyakába. Ijedtemben sikítottam egyet, de utána kacagásban törtem ki. Erősen kapaszkodtam a fejébe, nehogy leessek.-Na milyen ott fent?-kérdezte és felnézett rám.
-Baromi jó!-mondtam neki vigyorogva. Elkezdett sétálni. Nagyon szuper élmény volt. Még senki nem vitt a nyakába apán kívül és akkor is öt éves lehettem. Végül minden fiúnak muszáj volt felvennie a barátnőjét. Niall is felvette Nicolt. Mindenki birkózott mindenkivel és ez hatalmas eséseket eredményezett. Mindenki rengeteget röhögött a másikon. A legügyesebb pár talán azok voltak, akik nem is egy pár. Vagyis Nicolék. Nem sokszor kötött ki a vízben, velem ellentétben, én rengeteget estem. És most indulunk vissza a hotelbe. Mindannyiunkból folyik a víz, de senkit sem zavar. Azt hiszem, ha felérek a szobánkba, akkor egy kiadós fürdővel kezdek, amit hajmosással kombinálok. A hotel előterébe belépve mindenki megbámult minket.
-Mr. Styles kérnek törölközőt?-kérdezte a recepciós.
-Nem köszönöm-mosolygott kedvesen a nőre. Gyorsan szálltunk be a liftbe és nyomtuk meg az emeletünk számát. Pár másodpercen belül csilingelés jelezte, hogy megérkeztünk. Mindenki a saját szobája felé vette az irányt.-Este átjössz?-húzott magához Harry.
-Majd még meglátom-mosolyogtam rá.-Együtt megyünk le vacsizni?-kérdeztem.
-Szerintem igen. Majd kopogok-mosolygott. Nyomott a számra egy puszit és ő is ment szárítkozni. Gyorsan mentem be a szobánkba. Nicol már a fürdőbe volt és épp a hajából csavarta a csöpögő vizet.
-Szia-köszöntem mosolyogva és lehámoztam magamról a vizes felsőt, majd a farmert is.
-Szia-köszönt vissza mosolyogva.-Hogy lesz a vacsi? Mert már éhen döglök-és a hatás kedvéért még a gyomra is megkordult. Felnevettem.
-Harry azt mondta, hogy majd kopog. Komolyan mintha Niallt hallanám. Ha itt lenne tuti, hogy ő is ezért nyavalyogna-nevettem fel. Niall említésére mintha kicsit feszültebb lett volna.-Valami rosszat mondtam?-kérdeztem óvatosan.
-Nem, dehogy is. Nincs semmi-próbált fesztelen lenni, de nem sikerült neki.
-Mi a baj?-kérdeztem komolyan és magammal szembe fordítottam. Szemei csillogtak.
-Nincs semmi-mondta. Nem győzött meg. Mintha titkolna valamit. Megmondom őszintén kicsit rosszul esik, hogy nem mondja el. Sőt, nagyon is rosszul esik! De tudok mit tenni? Nem. Így muszáj lesz szemet hunynom e felett.
-Hát jó-mondtam kicsit sértődötten.-Majd elmondod, ha akarok. Most kimennél? Meg szeretnék mosakodni. Utána te is jöhetsz.
-Oké. Már megyek is-ki is ment. Szerintem észre vehette, hogy most nincs kedvem a hülyeségeihez. Gyorsan ledobáltam magamról a maradék ruhákat és beálltam a zuhany alá. Most nem volt kedvem áztatni magam. A zuhany alatt amúgy is sokkal jobban tudok gondolkodni. Olyan 10 percig csak álltam és gondolkodtam. Hogy miről? Erről az egész helyzetről. Gondolkodtam Nicolon, Harryn és saját magamon is. Mit ne mondjak, nem sokra jutottam. Végül úgy döntöttem, hogy inkább lemosom magamról a víz ,,szagát". Gyorsan letusoltam és egy törölközőbe bugyoláltam magamat. Így mentem ki a fürdőből.
-Mehetsz, ha szeretnél-mondtam Nicolnak, aki a nappaliban ücsörgött.
-Haragszol rám?-kérdezte, de nem mozdult meg.
-Már mért ne haragudnék?-csattantam rá.-Már megbocsáss, de megkérdeztem kedvesen, hogy mi van, erre te nem mondod el. És akkor még kérdezed, hogy haragszom e? Vicces vagy, mit ne mondjak-förmedtem rá. Nem akartam megbántani, de már a tököm tele van vele.
-Majd elmondom, ha itt az ideje-mondta lehajtott fejjel.
-És az mikor lesz? Hm? 50 év múlva?-már szerintem füstölgött a fejem.-Na jó, nekem ehhez nincs hangulatom. Majd szólj, ha megint méltónak tartasz arra, hogy beszélj velem-azzal fogtam magam és bementem a szobámba, egyenesen a bőröndömhöz. Magamra kaptam egy farmersortot, egy fekete toppot, amire egy átlátszó zöld ujjatlant húztam. Lábamat egy ilyen bedugós papucsba csúsztattam és kimentem a nappaliba. Hallottam a víz csobogását. Vagyis Nicol fürdik. Elkezdtem ezen az egészen gondolkodni. Lehet, hogy én kaptam fel túlságosan a vizet, de egyszerűen nem tudom elképzelni sem, hogy mi lehet annyira bizalmas és titkos, hogy még nekem sem mondja el. Sóhajtottam egy nagyot, amikor hallottam, hogy elzáródik a víz. Nicol vizes hajjal sétált ki a fürdőből. Testét csak egy törölköző takarta. Amikor már épp hozzáakartam szólni, kopogtak.
-Majd én-pattantam fel és az ajtóhoz siettem. Műmosollyal nyitottam ki. Az ajtóban Harry és Niall állt.-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
-Szia!-mondták kórusba és rám villantották hófehér fogaikat. Csoda, hogy nem vakultam meg.
-Jösztök vacsizni?-kérdezte Harry és nyomott egy puszit az arcomra.
-Szerintem igen mindjárt. Csak még Nic elkészül-mondtam és bepillantottam, mintha azzal sokkal többet tudnék mondani nekik.
-Én megvárlak titeket-jelentette ki a szerelmem.
-Hát akkor már én is-nevetett fel ír barátunk. Amúgy vicces, hogy mindig ,,leírezem", amikor én is ír vagyok.
-Oks. Akkor gyertek be-tártam nagyobbra az ajtót. Be is jöttek és helyet foglaltak.-A többiek már lementek?-érdeklődtem.
-Igen. Ők mind kettesben vacsiznak. Tudod fő a szerelem-mondta szarkasztikusan Niall. Erre csak nevetni tudtam.
-Hidd el, ha neked is lenne barátnőd, akkor te is ezt gondolnád-mosolyogtam rá.
-Biztos-morogta kedvtelenül.
-Megjegyzem nekem is ez volt a tervem, csak nem akarlak titeket szarba hagyni-mondta Harry. Hangjába egy csepp dühöt tudtam kivenni.
-Mért hagynál szarba? Nem halnánk bele, ha kettesben maradnánk-válaszolta a szöszke.
-Ja lehet, hogy nem halnátok bele, de a testi épségeteket lehetne félteni-nevetett fel a bongyorka.
-Na jó, ezt most fejezzétek be!-mondtam, mire elhallgattak.-Nem lesz egyikünknek se bajunk, ha nem válunk szét. Felfoghatnánk úgy, hogy ez egy dupla randi-mondtam az ötletet, mert azért Nicol is odalenne.
-Nekem jó-morogta Harry.
-Milyen randiról beszélsz?-kérdezte zavartan Nicol. Épp erre jött ki. Hát fantasztikus! Egy ruhát viselt, ami a mellrészénél fekete volt, a szoknya része pedig fehér volt és az alján fekete pöttyök voltak. Lábait fekete topánkákba rejtette és egy kis borítéktáska volt kezeibe. Nem volt túl elegáns, de épp egy vacsorához volt illő.
-Csak gondoltam, hogy mehetnénk dupla randira. Talán gond lenne? Hisz te is szingli vagy és Niall is. Egy randiba nem haltok bele, ráadásul nem is igazi lenne, hisz mi is ott leszünk-mondtam az ötletet.
-Nekem nem baj-rántotta meg a vállát. Teljesen úgy viselkedett, mint akit nem érdekel ez az egész. Jól csinálta!
-Nekem is jó. Lenne más választásom?-mondta mosolyogva Nialler.
-Nem-nevettem fel. Ezzel fel is álltunk és indulhattunk is. Harry és én mentünk elől, mögöttünk Nicolék.
-Érdekes este lesz-morogta magának barátnőm. Hát ezt jól látja...

1 megjegyzés:

  1. Ciao!!! Tegnap már megírtam neked mi a véleményem:D Nagyon nagyon nagyon jóóó lett! A kövit is hozhatod ilyen hamar:)<3

    VálaszTörlés