2014. május 1., csütörtök

30. rész(II. fejezet)

Sziasztok! Úgy döntöttem, hogy a munka ünnepén én is dolgozom egy picit.:) Elérkeztünk a második fejezet közepéhez. Remélem, hogy tetszeni fog a rész, bár szerintem nem a legjobb részem lett. Nagyon sajnálom. Ez amolyan átvezetés szerűség. Köszönöm szépen a 2 pipát jól estek és a 28. részhez is jól esett a koment. A következő részt 3 pipa után hozom. Jó olvasást!:)
*Nicol szemszöge*
Hát, amit Harry mondott az engem is fejbe kólintott. Még, hogy nem akar kapcsolatot? Ch, szánalmas. Hiszen már van neki! Szegény Bella csak ült és bámult ki a fejéből. Én a helyében már bömbölve rohantam volna ki. Persze csak azután, hogy felpofozom Harry-t.
-Nos, ha nem bánod Niall most tőled kérdeznék-fordult Patricia a szőkeség felé.
-Mondd nyugodtan-villantott a szőkeségre egy mosolyt. Ó, te jó ég! Milyen rég láttam ezt a tökéletes mosolyt, és milyen rég melengette meg a szívemet! El sem hiszem, hogy ennyire hiányzott. Egy mosoly elég volt és-az erősnek hitt- falam elkezdett leperegni. Nem tudok mit tenni, szerelmes vagyok Niall-ba!
-Szóval, rólad is keringenek olyan pletykák, hogy Demi Lovato-val randizgatsz-mondta mosolyogva.-Ebből mi igaz?
-Hát, az tényleg igaz, hogy szoktam vele találkozni, de csakis kizárólag barátilag. Jól kijövünk, meg minden, de nekem Demi inkább olyan, mint egy édes testvér-mondta az ír akcentusával.
-Ó, értem-nem firtatta tovább ezt a témát. Gondolom tartott attól, hogy ugyanúgy reagálna, mint Hazz.-És esetleg kiszemelted van? Vagy esetleg egy alakuló kapcsolat?
-Igen, van kiszemeltem. Viszont nem híres, szóval egyenlőre az az én titkom marad, hogy ki is ő-mondta vigyorogva. Nem tudom, hogy most örüljek-e vagy sem? Mivel Demivel nincs együtt, de van kiszemeltje. Aki nem én vagyok.. Nehéz volt felállnom a padlóról, és most félő, hogy ismét visszakerülök, ha összejön azzal a bizonyos lánnyal. Hisz ki ne akarná, hogy Niall Horan a barátja legyen? Hát, ja senki nincs aki nemet mondana.
-Egy biztos, szerencsés a lány-mondta mosolyogva a nő. Ezután hamar véget ért az adás és mi hátra mehettünk a fiúkhoz.
-Én most inkább kimegyek a levegőre-suttogta erőtlenül Bella.
-Veled menjek?-kérdeztem aggódva.
-Nem, dehogy is. Szólj a fiúknak, hogy itt vagyunk. A kocsinál megvárlak. Ígérem!-tette hozzá.
-Hát jó!-sóhajtottam és megindultam a színfalak mögé. Közben Paul is csatlakozott hozzám.
-Odaadtam Bells-nek a kocsikulcsot-mondta bizonytalanul.
-Rendben!-sóhajtottam. Már a fiúk öltözője előtt is voltunk.
-Menj egyedül, innen kitalálsz a fiúkkal is. Aggódom Bella miatt-mondta Paul.
-Köszönöm, hogy nézel rá-hálálkodtam.
-Ez a dolgom-és már ott se volt. Kopogtam egyet-kettőt és benyitottam.
-Sziasztok!-mondtam vigyorogva, mire mind ijedten kapták rám a fejüket. Végül kapcsoltak és mind odarohantak hozzám, hogy üdvözöljenek, kivétel egy személy. Már megszoktam.
-Hol van Bella?-forgatta Harry a fejét.
-A kocsinál-adtam a ,,bő" választ.-Még mielőtt megkérdeznéd, hogy miért, azért, mert végig itt voltunk az interjún és hát hogy is mondjam, ez kicsit nekem is rosszul esett-néztem rá szúrósan.
-Nem tudtam mit tenni, Nic! Ezt akarja hallani a sajtó, így vagyunk kapósak-mentegetőzött.
-Igazán Harry? A karriered fontosabb, mint lehet, hogy életed szerelme? Te megőrültél? Mert egy biztos: nem az a Harry vagy, akit én megismertem és tiszteltem. Undorító, amit leművelsz! És mi lesz, ha a management arra kér, hogy vigyél fel magadhoz lányokat? Akkor megteszed és meg is baszod őket? Hát, gratulálok. Kint leszek a kocsinál-fordultam ki. Hányom kell ettől az embertől! Ez nem az a pajkos, örök gyerek, akit én megismertem. Idegességemben egy kósza könnycsepp hagyta el a szememet, amit gyorsan le is töröltem. Egyenesen a kocsihoz rohantam.
-Mi történt?-kérdezte Paul rögtön, Bell már bent ült és-ha jól láttam-teljesen szétesett.
-Kiosztottam. Ő mindezt arra fogja, hogy majd így jobban fog menni a bandának, ha azt hiszik, hogy még mindig eladó. Bár szerintem most már tényleg az-hadartam.
-Aha. Értem-mondta.-Külön kocsival mentek, mert ennyien nem fértek be egybe.
-Amúgy sem szálltam volna be egy olyan kocsiba, ahol az a hülye is ül-morogtam.
-Jó, nyugi! Csak le kéne nyugodnotok és felnőtt emberek módjára megbeszélni, mert ez egyikőtöknek sem jó!-csattant Paul. Megmondom őszintén kicsit megijedtem tőle, de nem mutattam ki.
-De Paul! Vele nem lehet normálisan beszélni!-most rajtam volt a sor, hogy csattanjak.
-Jó, hagyjuk. Ezt majd a hotelben megbeszéljük-és végszóra kiléptek a fiúk. Mindenhonnan őrült rajongók rohantak elő, így Paul egy szó nélkül ott hagyott és ment segíteni, hogy az 5 srác eljusson a kocsiba. Gyorsan én is bapattantam a kocsiba, nehogy valamelyik őrült megtaláljon és sértegetni kezdjen. Ahogy megfordultam, hogy Bellre nézzek, csak annyit láttam, hogy rettenetesen rázkódik a válla annyira sír.
-Hey, babe!-szólítottam meg.-Ne sírj hallod-simogattam meg a vállát és magamhoz öleltem.
-De annyira rosszul esik-zokogta.
-Tudom, de egy paraszt. Nem érdemes vele foglalkozni. Csak szard le-sóhajtottam. Soha nem hittem volna, hogy így Harry ellen fogok beszélni. Legalább azt mondhatta volna, hogy van kiszemeltje. De nem ő nem akar kapcsolatot. Tenni fogok érte, hogy igaza legyen! Paul hirtelen pattant be a vezető ülésbe és a rögtön a gázba taposott. Hamar visszaértünk a hotelhez. Kihúztam magammal Bellát a kocsiból és szinte sprinteltem a lifthez, nehogy a fiúkkal kelljen mennem. A tervem sikeres volt: pont az orruk előtt csukódott be az ajtó. Ahogy visszaértünk a szobánkba szinte rögtön kopogtak is. Bells a nappaliba hagytam és mentem kinyitni az ajtót. Lustán nyitottam ki. 5 elég dühösen néző fiúval találtam magam szembe.
-Mért nem lehetett megvárni minket a liftnél?-kérdezte dühösen Liam.
-Nyugi Liam! Nem miattad van ez az egész, hanem a fürtös miatt-böktem a fejemmel Harry felé, akinek meglepettségében eltátotta a száját.
-Most már megint mit csináltam?-ocsúdott fel a döbbenetből.
-Nagyon, de nagyon megbántottad Bellát. Nem egy hamar fog neked megbocsájtani.
-De ezt nem itt kell megbeszélni-mondta Zayn és mindenkit betolt a szobába.
-Hol van Bella?-kérdezte Hazz.
-A nappaliba-sóhajtottam és elindultam a nappali fele, ahol nem volt ott Bella.-Bella! Hol vagy?-kérdeztem kicsit hangosabban, hogy meghallja.
-Itt vagyok, csak kibontottam a hajamat. Ki volt..-hagyta abba a mondatot, mert bejött a szobába. A szemei enyhén pirosak volt és sápadt is volt. Mintha magamat látnám pár héttel ezelőtt.-Sziasztok fiúk!-mosolygott rájuk hamiskásan.-Harry!-biccentett a fiú felé.
-Beszélhetnék?-kérdezte könyörgő hangon.
-Miről? Szerintem semmiről nem kell beszélnünk. Megbeszélted te ezt azzal a Patricia-val. Úgyhogy, ha ezért jöttél mehetsz is-mondta flegmán.
-Márpedig én beszélni fogok veled most-jelentette ki Harry.
-Nem, nem fogsz-mondta dühösen barátnőm és berohant a szobába. Az ajtót hangosan csapta be maga után.
-Gratulálok!-tapsoltam meg szarkasztikusan.-Szerintem mehetsz is-mutattam az ajtóra.
-De...
-Semmi de. Most!-mondtam kicsit erélyesebben.
-Ha lenyugodott szólj kérlek-mondta csendesen és távozott.
-Hű-mondta mindegyik fiú.
-Jó, tudom. Kicsit nagyon bunkó voltam vele.
-Ez nem csak annak szólt-mondta mosolyogva Liam.-Csodásan nézel ki!-dicsért meg.
-Ó, hát köszönöm.
-Nagyon csajos lettél-pörgetett meg Zayn.-És könnyű-állapította meg, ahogy letett.
-Nem is lettem annyira más-mosolyogtam szégyenlősen.-Amúgy Zayn! Tudsz egy jó tetkószalont a környéken?-kérdeztem.
-Aha. Tetkót akarsz?-kérdezte mosolyogva és kényelembe helyezte magát.
-Igen, most szántam rá magam.
-Már tudod, hogy milyet szeretnél?-kérdezte és teljesen beleélte magát. Hát igen, ha tetkóról van szó Zayn-hez kell fordulni.
-Igen. Egy ,,hope" feliratot szeretnék valamelyik csuklómra.
-Ó, az jól fog mutatni. Akár holnap el is mehetünk. Még az is lehet, hogy megengedik, hogy én csináljam meg neked.
-Ú, az szuper lenne!-mosolyogtam rá. Ebben a pillanatban megcsörrent Zayn telója. Mosolyogva vette fel.
-Szia szívem!-csiripelte.-Itt vagytok? Lemenjünk elétek? Aha, oké. Mindjárt ott vagyunk-azzal le is tette.-Srácok! Itt vannak a csajok, gyertek!-azzal felpattant, majd utána Louis és Liam is. Niall nem mozdult, bár úgy tűnt, elég kellemetlenül érzi magát. Hát, nem vagy egyedül Horan.-Mindjárt jövünk.
-Tényleg tetkót szeretnél?-törte meg a pár perces kínos csöndet.
-Aha-mosolyogtam rá. Nem lepleződhetek le.-Kérsz valamit? Bár nem vagyok biztos benne, hogy van fent akármi is-nevettem fel.
-Nekünk tele volt a hűtő innivalókkal. Nálatok nem tudom, mi a helyzet-nevetett fel ő is. Így hát belekukkantottam a hűtőbe, ami telis-tele volt jobbnál-jobb üdítőkkel.
-Hát ez tele van-mondtam meglepődve. Niall elvigyorodott.
-Akkor egy vizet kérnék-mondta udvariasan. Gyorsan kikaptam egy palackos vizet és odaadtam Niall-nak.
-Köszi-vette el és rögtön ivott is belőle. Aztán megint beállt a kínos csend. Magamban imádkoztam, hogy jöjjön valaki éés imáimat valaki meghallgatta, ugyanis Bella jött ki egy bőröndöddel(?).
-Haza megyek-jelentette ki. Hát, nem ezt vártam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése