2013. november 8., péntek

10. rész

*Bella szemszöge*
Kifejezetten jól aludtam. Lehet, hogy amiatt mert a sírától automatikusan csukódtak le a szemeim, nem tudom. Boldogan szökdeltem le a lépcsőn amíg észre nem vettem, hogy a konyhába ott van Harry. Na jó nézd levegőnek. Á Niall is ott van-hol máshol lenne?-így jó lesz.
-Jó reggelt!-mentem be mosolyogva.
-Jó reggelt!-mondta kórusba a két fiú.
-Nialler! Mikor is kezdődik a suli?-kérdeztem izgatottan. Na legalább van egy téma amibe biztos nem tud beleszólni.
-Szeptember elsején-mondta Harry.
-Kérdezett valaki?-fordultam felé mérgesen.
-Most baj, hogy kedves akarok lenni hozzád?-kérdezte felháborodva.
-Igazából az is baj, hogy lélegzel-mondtam flegmán.
-Most megint mit csináltam, hm?-kérdezte és már érzékelhető volt, hogy fortyog a dühtől.
-Hmm nézük csak-vettem fel a ,,gondolkodó pózt"-levegőt vettél-mondtam a legutálatosabban, ahogy csak tudtam.
-Tudod mi?-pattant fel idegesen.-Hogy ne kelljen a képemet bámulni inkább takarítsd fel ezt!-mondta nagyon mély hangon, fekete szemekkel. Nem értettem de két másodperc múlva értelmet nyert a mondata, ugyanis hozzávágy a földhöz a bögréjét. Ezután felviharzott, gondolom a szobájába.
-Hagyd majd felszedem-mondta Niall.
-Hagyd csak nekem szánta-mondtam nyugodtan és elkezdtem felszedegetni a szilánkokat.
-Milyen bögre volt?-jött be Nicol.
-Öhm, ha jól veszem ki majmos. Miért?-kérdeztem értetlenül.
-Összetörte a kedvenc bögréjét!-mondta hitetlenkedve Nicol.-Azt hiszem jobb ha felmegyek hozzá, nehogy hülyeséget csináljon.
-Nem fogok-mondta gúnyosan Harry. Pilóta fazonú napszemüveg takarta gyönyörű íriszeit.-Most megyek. Nem sokára jövök-azzal már el is tűnt.
-Mért kell nektek jelenetet rendezni?-kérdezte idegesen barátnőm.-Kedves volt hozzád erre te?-folytatta.-Bunkó vagy!! Komolyan mondom rosszabbak vagytok mint nem tudom kik!-ez azért aranyos volt.
-Nem szeretném ha szánalomból lenne kedves. Hidd el meg vagyok a barátsága nélkül is-mondtam lehajtott fejjel és inkább tovább szedtem Harry bögréjének a maradványát. Mikor ez meg volt kidobtam a szemetesbe a szilánkokat és feltöröltem a még most is gőzölgő teát. Mire a csipet-csapat megreggelizett Harry is vissza érkezett... Taylorral.
-Hát ez?-nézte undorodva Loui. Úgy tűnik nem igazán kedvelik a szőke ciklont, mert mind undorodva nézték az összekulcsolt kezüket.
-Tudod kibékültünk-vette oda Louisnak, de Harry semmit sem tett a hangsúly ellen.-Jaj látom te vagy az új csaj-fordult felém.-Taylor Swift na és te?-kérdezte.
-Bella Smith-mondtam és a kezemet nyújtottam felé. Elég furán rázta meg...-Nem vagyok leprás nyugi-mondtam gúnyosan.-Vagy esetleg te terjesztessz valami féle betegséget, mert akkor inkább megmosom a kezemet-húztam vigyorra a számat.
-Ne kötekedj Taylorral-szűrte a fogai között Harry.
-Ja értem, hogy nem akarod, hogy a többiek megtudják, hogy Ms. Hárpiának halálos betegsége van. Igaz ezt én se nagyon közölném senkivel-kacsintottam és indultam volna mosogatni, de ahogy felálltam a többiek elkezdtek tapsolni. Színpadiasan meghajoltam majd betettem a mosogatóba a tányéromat, majd ismét Harryék felé fordultam.-Mondanám, hogy egyél de a szénhidrát ellenes barátnőd nem tudom, hogy mit szólna hozzá, hogy ilyeneket eszel. Igaz ő csak elégetni szereti a zsírt nem bevinni-mosolyogtam tovább. Erre Louis nem bírta úgy elkezdett röhögni, hogy a víz, amit kiköpött telibe talált Taylort. Hát ez van.:D
-Neee!!-sikította Taylor.
-Sajnálom-mondtam.-De nekünk nincs ennyi festékünk Nicollal, hogy megint így ki tudd magadat mázolni-hogy mért mondtam? Taylornak az arcáról csak úgy folyt le a festék. Na igen én ezért szoktam vízállót használni.:D
-Na jó ebből elég! Sajnálom Harry de így nem fog működni. Én ezt még érted se fogom elviselni-mondta színpadiasan.
-Voltál már vidéken?-kérdeztem gúnyosan.-Tudod ott örülnek, ha vizesek lehetnek-nevettem fel.
-Te pedig jól jegyezd meg, hogy egy kis ír lotyó vagy, aki semmire se fogja vinni.
-Ó igen? Mert te aztán sokra vitted. Egy híres kurva lettél. Gratulálok.
-Mit képzelsz te magadról ki vagy?!-pofozott fel mérgébe.
-Igazad van Tay ezt télleg nem kell értem tenned-kezdte el kivezetni Harry cseppet sem kedvesen. Erre elmosolyodtam. Végülis engem védett meg.
-Harry?-szóltam neki. Megállt és rám emelte zöld szemeit.-Kölcsön kenyér vissza jár nem?-kérdeztem vigyorogva. Bólintott. Taylor elé mentem és közel hajoltam hozzá.-Csak, hogy tudd nem fogok lealacsonyodni a szintedre, hogy megüsselek, mert annak lehet, hogy maradandó károsodása lenne-mondtam, mire egy gúnyos vigyort felvéve akart válaszolni, de Niall közbeszólt:
-Taylor hallgas rá. Kilencedikbe betörte az egyik fiú orrát-mondta figyelmeztetően mire Ms. Kurva csak becsukta a száját és elkezdett kitipegni.
-Te kajak betörted egy fiú orrát?-kérdezte Zayn hitetlenkedve.
-Baleset volt-hajtottam le a fejemet.
-De hogy történt?-kíváncsiskodott tovább.
-Annyi történt, hogy hülyeségből birkóztam...
-Velem birkózott és véletlenül behúzott egyet és eltört az orrom-nevetett fel Niall.
-Héé nekem is megrepedt a kézfejem-nevettem fel én is.-Emlékszem nagyon nagy fájdalmaink voltak de csak egymás arcán tudtunk röhögni-mondtam nevetve. Niall csak átölelt.-De nem pártoltál el mellőlem-vigyorogtam fel rá.
-Nem hát-szorított magához még jobban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése