2013. november 1., péntek

9. rész

Sziasztok!:) Most úgy voltam vele, hogy egy kicsit beszélek a rész előtt. Tudjátok nagyon rosszul esik, hogy nem kapok kommenteket, pedig névtelenül is lehetne írni. Nem tudom kedves olvasó, hogy van e blogod, de ha van nagyon jól tudod, hogy akár két szó is mennyire jól esik az írónak, neked/nekem. Szóval ha esetleg talán tudod, hogy milyen érzés, kérlek nagyon szépen egy két szót, mint véleményedet írj a rész alá. Az sem baj, ha negatív, legalább tudnám, hogy min kéne változtatnom. A másik amit kérni szeretnék, hogy tudjátok ELMÉLETILEG vasárnap jön ki a klipp... Minden kedves olvasómat(azokat is akik nem Directionerek) kérek, hogy legalább egyszer nézd meg a klippet és segíts annyival is megdönteni a Vevo rekordot. Nos hát köszi ha elolvastad a kicsit hosszúra sikerült monológomat:). Itt is a rész és ne feledd komizni!!!:)
Csók: Bella xx

*Nicol szemszöge*

Szegény lány... Mindent félreértett. Nagyon sajnálom, de csak nem nekem kéne felvilágosítanom, nem de? Szerintem is. Viszont szólnom kell Harrynek, hogy először a bizalmába kell férkőznie, mert szegénykém nagyon bizalmatlan. Így hát fogtam magam és átvonszoltam a seggemet Harryhez. Bekopogok. Semmi... Még egyszer. Semmi... Na még egyszer!
-Liam! Most nincs kedvem hozzátok-mondja mélabús hangon.
-Harry! Én vagyok az Nicol. Engedj be most azonnal! Fontos! Róla van szó!-mondom erélyesen. Jéé bevált... Hát persze...
-Mi történt? Megsérült? Hova ment el ilyen későn?-zúdított rám mindent és már cipőbe volt.
-Harry! Relax-mondtam higadtan, ami róla cseppet sem volt elmondható.-Nem ment sehova, viszon én szeretnék bemenni a te szobádba, ez nem köztéma-mentem el mellette és lehuppantam az ágyra.
-Jó, hogy jöttél amúgy. Szeretném a segítségedet kérni. Holnap el akarom hívni randizni. Arra gondoltam, hogy elviszem egy étterembe, amit kibérelek kettőnknek. Ott megvacsizunk, majd elviszem várost nézni. Úgy terveztem, hogy fel ülünk a London Eye-ra is, ahol elmondom, hogy tetszik meg minden-sorolta.
-Harry! Állj! Lassíts! Épp erről akartam veled beszélni. Az a baj, hogy teljesen azt hiszi, hogy rondának tartod és attól tartok, hogy ha most hívnád el randizni azt fogja hinni, hogy szánalomból teszed.
-Mi?! De hát ma is elmondtam neki, hogy nem ronda!-mondta felháborodva. Kezdett megint sötétedni a szeme. Ajaj!!
-Harry! Nehogy most jöjjön elő a sötét éned! Épp ez az! Azt hiszi, hogy szánalomból mondtad. Nem rég ment el lefeküdni. Harry nálam bőgött!-mondtam a kelleténél kicsit hangosabban...
-Mi?!-döbbent meg.-De.. de hát... ez lehetetlen!-mondta elkeseredve és arcát a kezébe temette.-De akkor most mi a faszt csináljak?-kérdezte nyígva.
-Szerintem-krákogtam-az a megoldás, hogy férkőzz a bizalmába. Legyél az egyik legjobb barátja. Aztán majd szépen lassan add be neki, hogy bejön neked.
-De addigra talál mást!-mondta totál szétesve. Ilyet is ritkán látni, hogy a neves csupa nagybetűs CSAJOZÓGÉP egy csak miatt padlón van. Ilyennek tán még Carolinenál sem láttam...
-Harry! Nem akartam elmondani, de az érzés kölcsönös, de pont ez a gáz! Miután kirohantál, mint valami dilis fasz, azt hiszi, hogy te még ránézni is alig bírsz!-világosítottam fel. Nem szeretem ezt tenni.... De ha Harry nem ért a szép szóból, akkor durván kell vele beszélni..
-Ezt ő mondta?-kérdezte mélabúsan.
-Mondta, de Harry a mondandóm elejére is figyelj már!!!! Tetszel neki!!!!!!-üvöltöttem.
-De én ezt nem fogom tudni végig csinálni-nyavalygott tovább.
-Harry-fogtam meg a vállánál fogva és minden egyes szónál jól megráncigáltam.-HA SZERETED AKKOR KÜZDJ MÁR ÉRTE AZ ISTEN ÁLDJON MEG!! KOMOLYAN MONDOM ROSSZABBAK VAGYTOK, MINT RÓMEÓ ÉS JÚLIA!!!  TE A NEVES CSAJOZÓGÉP ÍGY LEMONDANÁL EGY CSAJRÓL, AKI LEHET, HOGY NEM IS CSAK EGY CSAJ, HANEM A CSAJ?-kérdeztem ingerülten. Nem érdekel, hogy este van. Jelen pillanatban a legjobb barátomat szedem fel a padlóról és olyan negyed órája majdnem ugyanezt megcsináltam legjobb barátnőmmel csak vele kíméletesen lágyan beszéltem, neki az kellett.
-Igazad lehet. Legalább megpróbálom. Csak tudod mitől félek?-nézett rám. Szemében könnyek csillogtak.
-Na mitől? Megoldjuk-mondtam nyugtatóan.
-Attól, hogy Niall azt fogja hinni, hogy ki akarom túrni a helyéről Bell szívében. Pedig nem-rázta meg kócos haját.
-Nos, lehet hogy most ki fogsz akadni, de nem lehet, hogy el kéne mondani neki?-kérdeztem óvatosan.
-Szerinted hogy reagálna? Én a csajozógép a legjobb barátjára hajtok... Szánalmasnak tartana. Meg akarná akadályozni, mert neki olyan Bells mintha a testvére lenne.
-Harry csak egy valamira válaszolj! Mostanság hány csaj hoztál ide?-kérdeztem.
-Attól függ mennyi időn belül, mert ha egy hónapot veszünk egy be se vagyok biztos. Viszont, ha olyan 3 hónapot veszünk nos akkor vagy 10-et-ismerte el.
-Harry, te egy hónapja nem feküdtél le senkivel?-kérdeztem döbbenten.
-Háát, nem igazán rémlik.
-Te beteg vagy?-nevettem fel.
-Nem. Komolyan mondom. Azóta meg végképp nem, hogy Bella itt van.
-Na ezt gondolom Niall is értékelni fogja. Főképp, ha van barátnője. Gondolom neki is harcolni kellett a csajért-mondtam.
-Nem. Niallnak nincs barátnője-húh erre a válaszra vártam.-Igaz már ráférne egy-mondta Harry.
-Van ötleted?-kérdeztem köröm rágva.
-Nem nincs-mondta.-De kinézetre van-csettintett.
-Na?-kérdeztem.
-Szerintem a szőke haj jó lenne, mert ugyebár van amikor barna és szerintem hozzá nem illik barna hajú csaj vagy más milyen sötét a világos tökéletes-kezdte.-Uhm szerintem nem kéne, hogy egy csontkollekció legyen. Niall attól félne, hogy nem eszik eleget-itt felnevettem.-Hmm szemszín, nos a kékhez nem megy a zöld, viszon két világító kék sem jó. Szerintem vagy mély barna, vagy fekete szem. A csajnak mindenképp szeretnie kell enni. Szerintem Niallhoz nem illik pláza cica csaj nem mutatna jól, mivel azok mindig tűsarkúkat hordanak és akkor magasabb lenne nála. Ez nem mutat jól-érvelt.-Nos talán egy olyasmi csaj mint te-mutatott rám.
-Én?-kérdeztem megdöbbenve.
-Igen egy olyan lány, mint te.
-De az szerinted jó lenne, ha két ugyan olyan személyiségű csaj egy házba. Te állandóan hisztit akarsz hallgatni?-kérdeztem.
-De ha egyszerűen olyan csaj illik hozzá, mint te. Mit tudok tenni. Nem mondhatom azt neked, hogy szeress bele Niallba-lehajtottam a fejemet...-Ne, ugye nem?-kérdezte megdöbbenve.-Neked bejön Niall?-rikoltott.
-Harry! Kuss már! Ciki ez így is, hogy nem tudja-mondtam olyan vörös fejjel, amit a legpirosabb paradicsom is megirigyelne.
-Oszt még te magyaráztál nekem, hogy lépjek-mondta.
-Harry, te fiú vagy!-világítottam a lényegre.
-Nos ez nem is olyan rossz ötlet.
-Mi?-kérdeztem.
-Eljátszhatnád az elhanyagolt legjobb barát szerepét. Ennyi. Niallnak is eleinte biztos rosszul fog neki esni. Neked is. Több időt töltötök együtt, hogy ne legyetek együdül és bum. Niall jobban megismer, beléd szeret és no problem-mondta egyszerűen.
-Ja biztos így lesz...
-Majd minden menni fog, mint a karika csapás-biztatott... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése