2013. november 10., vasárnap

11. rész

*Nicol szemszöge*
Miután Niallék kiörömködték magukat Bellel megbeszéltem, hogy ma csajos nap.
-Ja amúgy köszi Harry, hogy kivédtél Taylor előtt-mondta Bell megalázkodva. Végre nem kezd veszekedést.
-Nem kivédtelek, csak Tay egy barom-mondta semlegesen Harry. Ez hihetetlen komolyan!
-Na akkor mire várunk?! Nyomás fel készülődni!!-mondtam jó kedvűen. Muszály elterelnem a figyelmét Harryről. Nem kommentálta, csak előre ment.-Niall! Elkérhetem a kocsidat?-egy kocsikulcs volt a válasz.
-Tőlem is elkérhetted volna az enyémet-mondta döbbenten Harry.
-Harry! Komolyan? Taylor?? Te nem vagy normális!! És ezek után még álljak veled szóba? Egy ideig biztos, hogy nem!! Mert oké, hogy azt tűrted, hogy velünk, hogy beszél, de amikor lelotyózta Bellát az már mindennek a teteje volt!! És oké, hogy a végén kiálltál mellette, de el se ismered!! Harry konkrétan megalázkodva kért bocsánatot, azzal a kibaszott köszönömmel. Komolyan mondom lassan undorodom tőled-köptem felé a szavakat. Nem érdekel, ha a fiúk mellé pártolnak, mert mindannyian tudjuk, hogy nekem van igazam... Gyorsan én is elkészültem és átmentem Bellához, hogy kiválasszuk milyen anyag kell.-Nos akkor kezdhetjük a válogatást?-kérdeztem.
-Mivel rájöttem, hogy ma esti műszakba vagyunk beosztva ezért minden anyagot összeírtam, amire szükségem lesz ezekhez-fújta ki a levegőt.-Még jó, hogy anyáék utaltak pénzt a kártyámra, hogy legyen miből élnem. Na meg van egy nyári melóm is, aztán suli, de lehet, hogy a főnök tud állandó esti munkát adni vagy hétvégit. Az is több mint a semmi.
-Igazad van, de tudd, hogy nekem is van egy kis tőkém és szeretnék beszállni, mert én is szeretném ezeket hordani-mondtam szégyellősen.
-Ez alap-mondta kedvesen. Csak megöleltem. Így hát elindultunk vásárolni...
*vásárlás végén, a fodrásznál*
Úú annyi mindent vettünk! Hihetetlen, a flittertől elkezdve, a csillámon át a különböző mintákig amiket rá lehet majd vasalni a pólókra... Egy szóval: MINDENT vettünk.
-Szerinted mi legyen?-kérdezte Bella mire gondolataimat félretettem.
-Uhm. Miről volt szót?-kérdeztem.
-Arról, hogy teljesen kiszőkítsem a hajam? A fodrász azt mondja, ne tegyem.
-Mért akarsz te szőke hajat?-kérdeztem gyanakvóan.
-Csak úúgy megtetszett-füllentett.
-Bella! Mondd el!-parancsoltam.
-Szerinted Harrynek szőkén tetszenék?-kérdezte meg.
-Nehogy Harry miatt kiszőkídtesd magad! Amúgy szerintem csak melírokat kérj bele, azt se nagyon mert nagyon csúcs így is a hajad. Nem kéne tönkretenni-fejetettem ki a véleményemet.
-Ohh, köszi-mondta hálásan. Végül sötétszőke melírcsíkokkal lett díszítve sötét barna haja.
-Nagyon csúcs lett-mondta boldogan barátnőm, majd a karórájára nézett-Basszus el fogunk késni!-riadt meg.-Ki szeretném fizetni-szólt oda a pultosnak. A kezébe nyomtam valamennyi pénzt és mutattam, hogy menjen kifizetni. Így is tett. Én addig felhívatam Harryt, hogy jöjjön el a csomagokért. Na nem csak azért hívtam! Remélem Bell haját is észre veszi.-Gyors voltál!-mondtam neki mosolyogva.-Harry mindjárt itt van a csomagokért-mondtam ahogy kiléptünk az utcára.
-Dee miért pont ő?-kérdezte elkeseredve. Nem tudtam válaszolni mert Harry Range Roverje parkolt be elénk.
-Sziasztok!-szált ki a kocsiból és elvette tőlünk a csomagokat, majd bepakolta a kocsiba.
-Uhm köszi, hogy érte jöttél-mondtam zavartan. Bella mintha megkukult volna, állt ott mint egy szardarab.
-Nincs mit!-mosolygott.-Bella! Új haj?
-Ja. Milyen lett?-kérdezte.
-Jó, de az eredetit már jobban megszoktam. Most mentek dolgozni?-kérdezte.
-Ja-mondtam. Se szó, se beszéd otthagytam Harryt. Ahogy beértünk a munkába Bell elment beszélni a főnökkel, hogy a sulitól kezdve, hogy legyen beosztva. Bolodogan jött ki. Mint kiderült a főnök nagyon rendes volt, megengedte, hogy hétvégén ne dolgozzon-ezáltal nekem se kell, mert mi vagyunk egy ,,duó"-és esti műszakba lesz beosztva, ami annyit tesz, hogy délután 3-tól este 11-ig mi vagyunk meg még ketten. Ahogy beálltunk a munkába Bell sokkal felszabadultabb lett. Sok vendég dícsérte a haját. Helyes fiúk kacsintgattak neki.
-Bells a kövi vendég a tied-szólt Katy az egyik munkatársunk. Bell felmutatott hüvelykujjal jelezte, hogy tudomásul vette. És belépett a következő vendég, aki.... Harry volt. Ajaj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése